- I. ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sikorskiego 8b
87-850 Choceń
NIP: 8882607486
Regon: 00053711900023
Zaprasza do składania ofert cenowych dotyczących usługi pn.: Dowóz posiłków do szkół w roku szkolnym 2020/2021.
- II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy.
III. OPIS ZADANIA
- I. Określenie przedmiotu zamówienia
- 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz posiłków do szkół w roku szkolnym 2020/2021.
Usługa przewozu posiłków do szkół na terenie Gminy Choceń odbywa się w roku szkolnym 2020/2021 codziennie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej tj. 179 dni z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Termin realizacji usługi ustala się od dnia 02 września 2020 r. do dnia 24 czerwca 2021 r. na trasie Choceń - Śmiłowice – Wilkowice - Śmiłowice – Choceń, tj. łącznie ok. 20 km dziennie.
Termosy z posiłkami odbierane mają być ze stołówki szkolnej w Choceniu do godziny 10.00, odbiór termosów ze szkół i zwrot do stołówki musi nastąpić do godziny 13.00. Za załadunek termosów, dostarczanie do szkół oraz zwrot do stołówki odpowiedzialny jest kierowca przewożący posiłki.
Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać tras przejazdu i godzin. W przypadku uszkodzenia pojazdu Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi innym środkiem transportu na własny koszt.
- 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- 3. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
- IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
- V. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Cena - 100%
Kryterium ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C= (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%
- VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być dostarczona do dnia 28.08.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Choceniu, ul. Sikorskiego 8b, 87 – 850 Choceń (liczy się data wpływu do urzędu).
- Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 28.08.2020 r., o godz. 10:05 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Sikorskiego 8b, 87 – 850 Choceń.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.09. 2020 r. do 24.06.2021 r.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca powinien złożyć ofertę w formie pisemnej na formularzu nr 1 załączonym do niniejszego zapytania.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
- 4. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę upoważnioną.
- 5. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie oferty musi być oznaczone
pieczęcią firmową Wykonawcy oraz opisem: Postępowanie nr ZO.271.1.2020.GOPS –
„Przewóz posiłków do szkół w roku szkolnym 2020/2021”. Nie otwierać przed godz.
10.05 dnia 28.08.2020 r.
- 6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- 7. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę.
- IX. INFORMACJE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
- 1. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania w sprawie wyboru wykonawcy Zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.bip.chocen.pl, informację o:
1) wyborze wykonawcy
2) odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, albo
3) niezłożeniu żadnej oferty, albo
4) zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
- 2. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
- 3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcom po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy tego zadania.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert.
- X. ODRZUCENIE OFERTY
- 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
- XI. WARUNKI ZMIANY UMOWY
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych.
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- w przypadku zmiany terminu złożenia wniosku o płatność.
XII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia oraz w sprawach proceduralnych udziela Hanna Gołębiewska pod numerem telefonu 606 465 493 oraz adresem email:
XIII. ZAŁĄCZNIKI